29 ianuarie 2011

Ultima achizitie!

Mi-aduc aminte de vremurile in care eram pustan si ma jucam cu masinutele pe afara. Scara A, era locul in care ne construiam traseele si parcarile. Aveam 3 masinute... una de curse, una de serviciu si una de familie. De la masinutele mici, am trecut la alea teleghidate, fara fir. Eram innebunit dupa ele. Vazusem cateva intr-un magazin din cartier si l-am batut pe taica-miu la cap pana mi-a cumparat una 4x4. A costat ceva banuti, dar s-a meritat. O am si acum pe raft.. Cand se terminau bateriile, eram terminat si eu. Am avut foarte multe dar majoritatea ba le-am pierdut, ba le-am stricat. Nu tinea nimic la mine. Tot ce aveam, stricam. Zilele astea am primit o buburuza rosie si o ador. I-am gasit deja locul de parcare, la mine in camera.. pe birou.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu