30 ianuarie 2011

A mai trecut o zi...

Astazi a fost o zi minunata de iesit la plimbare. Am iesit putin dupa-amiaza, cand soarele imi incalzea inca fularul. Nu pot sa va descriu in cuvinte ce am vazut prin oras. Sunt coplesit. S-a incalzit putin vremea, iar afara inca mai e zapada care chinuie a se topi.. A iesit soarele si odata cu el toate pitipoancele, toate valorile iasului, ca ciupercile dupa ploaie. Aceste domnisoare, au uitat insa ca suntem inca la sfarsitul lunii ianuarie si ca iarna nu s-a terminat. Nu va mirati, nu le-au lipsit nici ochelarii de soare.. ba mai mult, au uitat si sa se imbrace. In fine.. In seara asta sunt singur, linistit si ma plictisesc groaznic. Mi-e sete, mi-e foame, mi-e somn, trebuie sa-mi iau pastilele, sa-i pun apa si mancare la caine si nu am niciun chef. Mi-e lene! In rest, astept sa treaca saptamana mai repede. Sambata din nou la baschet.. Singurul lucru care ma mai trezeste din starea asta de monotonie.. Sa aveti o saptamana usoara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu