30 ianuarie 2011

De dimineata!



O dimineata friguroasa, melancolica si urata in acelasi timp.. E luni, inceput de saptamana, poate si din cauza asta. Mi-a sunat ceasul la 8, iar la 8 jumate am iesit din casa. Am fost pana pe Cuza'Voda sa rezolv o treaba. Sunt bucuros ca mi-a iesit. M-am intors acasa cu tramvaiul 6, bineinteles. Am asteptat minute intregi sa vina.. In sfarsit.. A venit, am pus piciorul pe treapta sa urc iar o batrana din spate ma trage puternic, mai sa ma dea jos.. Cand m-am intors la ea a inceput sa strige "Auu, ajutoor".. Usile se inchisese iar batrana era cu un picior pe treapta iar restul corpului afara. Toata lumea din tramvai era de-o varsta inaintata, deci eu eram singurul pustan intre 10-15 batrani. Au inceput sa tipe toti, ba la mine "ajut-o, nu te uita", ba la vatman, crezand ca el inchide usile.."dobitocule, e o batrana aici"
Am apasat butonul de deschidere, usile s-au deschis, iar batrana se chinuia in continuare sa urce. Am apucat-o de mana sa se sprijine si a inceput sa tipe din nou "Auuu, auuu". De data asta ce s-a mai intamplat? (Usile erau deschise). Imi raspunde pe un glas rastit "Nu de aici se apuca tinere!!!" E clar, babuta are personalitate! Ar fi vrut sa o iau in brate. Din nou.. toata lumea s-a alarmat si a inceput sa tipe "baa dobitocule, asteapta, nu inchide usile, e o batrana aici". A urcat in sfarsit! Usile s-au inchis iar tramvaiul s-a pus in miscare! Tot drumul stateam si o priveam cum isi aranja baticul si gulerul de la haina. O batrana fudula, zic eu. In fine.. Nu inteleg un lucru.. Ce cauta toti batranii astia dis-de-dimineata pe drumuri? Sunt pline tramvaiele si autobuzele dimineata.. si numai de batrani. Unde se duc? Ce fac? O intrebare la care nu-mi gasesc raspunsul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu