29 ianuarie 2011

In ultima vreme...



Buna dimineata la toti! Hai sa va zic ce am facut in ultima vreme.. M-am lasat de fumat, lucru pe care nu l-as fi facut niciodata daca nu ar fi existat mici probleme de sanatate. Si acum ma intreb “De ce trebuie sa se intample ceva rau, ca sa realizez ca nu e bine ce fac?” Am inceput sa beau lapte, de care mereu mi-a fost scarba. Mi-am facut o serie de analize care au iesit nu tocmai bune. Iau antibiotice si tin regim cam de o luna. Am dat si pe la scoala, la vreo doua ore de conta si economie. Am fost la doctor cu catelusa mea, Cookie, pentru ca nici ea nu se simte prea bine. Am fost la baschet cu baietii. Mi-am cheltuit toti banii in Kaufland si nu mi-am luat nimic. Am terminat un semestru de scoala, relativ bun. M-am eliberat de stres si am intrat in vacanta. O minivacanta de care o sa profit la maxim..
Voi ce ati facut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu