9 februarie 2011

09.01.2011

Îmi cer scuze că am neglijat blogul de câteva zile.. Defapt am şi uitat că-l mai am, dar trecem peste şi ajungem direct la ce vreau, ce-mi doresc (că sună mai frumos) în seara asta. Îmi doresc sa dorm, defapt, să adorm iar mâine să nu mă trezesc din obligaţie că tre' să plec la şcoală, să mă trezesc bine dispus, mai odihnit, că de câteva zile nu dorm noaptea şi să nu mai arunc telefonul cu alarma lui de căcat care-mi terorizeaza creierii în fiecare dimineaţă. Zilele astea am avut un program super aglomerat.. la şcoală ore naşpa şi pe lângă asta am avut şi foarte multe lucruri de rezolvat, care le-am rezolvat, sper. Aşa că nu vă supăraţi pe mine dragi cititori, care sunteţi, daca sunteţi.. Nu am mai scris pentru că nu-mi permite timpul!! Mă duc să dorm. O seara faină!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu