27 noiembrie 2010

Totul e alb..



A venit iarna!! Sunteti pregatiti? Totul e alb in Iasi. Cand m-am trezit azi dimineata si m-am uitat pe geam, afara era facut deja schimbul de peisaje. Au fost si ieri cateva secvente dar s-au finalizat cu ploaie, lapovita. Ninge frumos! Am visat ca va fi o iarna lunga.. Abia astept sa ies afara, sa ma plimb, sa colind tot orasul cu EA[:x] si sa ma bucur de zapada care curge in abundenta peste noi. Mi-aduc aminte, cu un dor nebun de zilele in care ma bucuram de primul fulg de nea si nu-mi venea sa cred.. “wow, chiar ninge afara?”, cand mergeam pe derdelusul de langa biserica cu sania sau sacul, cand toata zapada o investeam in cazermatele noastre din spatele blocurilor, iar autobuzul 121 era bombardat cu bulgari de fiecare data cand trecea pe Nationala. Mi-aduc aminte cu placere de vremurile in care eram copil. Astazi o sa ies la o plimbare cu prietena, sa ne bucuram de prima ninsoare din anul asta. Nu o sa ma astept sa vad omuleti de zapada ridicati prin gradinele oamenilor si inimi calde, ci multa agitatie: nervi, tensiune, reporteri care iau interviuri pe strazi cum ca prima zapada a sosit, soferi ce fac caterinca unii de altii, etc. Ma pregatesc sa plec, revin. Sa aveti o iarna frumoasa!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu