1 noiembrie 2010

Grav, magic, fin, senzational...











Era 5 iunie 2006 si ultima etapa a sezonului 2005 – 2006 : Poli – Fc Arges (3-2) pentru nimeni nu era o etapa importanta, Poli incheiase un nou sezon pe la mijlocul clasamentului, Arges la fel, imi amintesc ca nu a venit nimeni de la ei. Doar pentru noi era o zi speciala, finalizarea unor ganduri vechi, si inceputul unui drum nou. Retraim plini de bucurie aceste momente. Am pus benerul pe gard, ce bucurie.

De atunci au trecut 2 ani, 2 ani frumosi, in care am avut parte de experiente pe care nu le-am fi putut trai in alta parte, niciodata. Ce as mai putea spune, decat ca am trait alaturi de Poli – ne-am bucurat si am fost tristi impreuna, am dat cu piciorul in scaun sau ne-am suit pe gard pentru Poli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu